Česta pitanja
Proizvodi
Dijabetičar sam da li mi proizvodi odgovaraju?
Svaki proizvod sadrži informacije (piktogram), proizvod je pogodan za vegetarijance i dijabetičare, bez konzervansa, glutena i mliječnih proizvoda. Ako imate bilo kakvih drugih specifičnih pitanja, kontaktirajte našu službu za korisnike na broj 042 408 608.
Koja je razlika između dodataka prehrani i lijekova?
Dodaci prehrani se razlikuju od lijekova po količini aktivnih tvari Lijekovi obično imaju visok sadržaj aktivne tvari i ima vrlo brzo djeluju ali s druge strane, obično puno više štete organizmu. Nasuprot tome, dijetetski dodatak prehrani sadrži niže koncentracije aktivnih sastojaka, i stoga, kako bi se postigao odgovarajući učinak je potrebno duže konzumiranje - ali ne opterećuju tijelo toliko, posebno kada se koristi pripravak sa čistim prirodnim ekstraktima i aktivnim supstancama.
Proizvodi mi se sviđaju ali ne znam što odabrati?
U tom slučaju, možete riješiti kratki test "Najbolje za mene" u gornjem lijevom kutu, nakon što odgovorite na nekoliko jednostavnih pitanja, preporučamo proizvode za koje mislimo da bi Vam odgovarali . Ako i dalje ne možete odlučiti, kontaktirajte našu službu za korisnike koji će rado pomoći.
Koliko dugo mogu uzimati dodatak prehrani?
Većina dodataka prehrani su dizajnirani za dugotrajno korištenje. Jer oni su izrađeni od prirodnih sastojaka te radi toga gotovo da i nema nuspojava. Na početku se proizvod koristi za poboljšanje akutnog stanja (npr. smanjenje težine), a zatim se koristi za održavanje poboljšanog stanja. Te također treba odrediti odgovarajuću dozu, koja se u većini proizvoda može smanjiti i opet postići željeni rezultat.
Isporuke
Kako naručiti?
Možete naručiti jednokratnu pošiljku ili redovite pošiljke. Cijene za proizvode uvijek ćete pronaći kod izabranog proizvoda.
Koje su prednosti redovite isporuke?
Redovita isporuka će osigurati isporuku preporučene doze po Vašem izboru svakih 20 dana izravno u Vaš poštanski sandučić za posebnu cijenu i s besplatnom dostavom.
Da li se može promjeniti način isporuke?
Ako želite promijeniti način primanja isporuka, molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike, tako Vam možemo pomoći. Telefon 042 408 608 (pon-pet od 8:00 do 17:00).
Da li je moguće povećati količinu proizvoda u redovitoj isporuci?
Naravno. Ako želite promijeniti količinu proizvoda koju redovito primate, molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike. Mi vam možemo pomoći da brže postignete rezultat i pri tome uštedite! Telefon 042 408 608 (pon-pet od 8:00 do 17:00).
Mogu li redovite isporuke kupiti kao poklon?
Naravno. Ako želite da osoba kojoj proizvod poklanjate ne bi morala platiti, možete se pretplatiti na pošiljke. Pretplata će se oduzimati s novim pošiljkama, a druga osoba će dobivati proizvod potpuno besplatno. Molimo da se obratite našem servisu za stranke, rado ćemo Vas informirati o bankovnim podacima i pozivu na broj koji je potreban za točno obračunavanje Vaše uplate. Telefon 042 408 608 (pon-pet 8:00- 17:00).
Da li se prilikom narudžbe na nešto obvezujem? Mogu li ju obustaviti u bilo kojem trenutku?
Na ništa se ne obvezujete. Redovite pošiljke možete bilo kad obustaviti bez navođenja razloga. Najbolji i najbrži način je kontaktirati naš servis za kupce putem telefona. Samo tako možete saznati imate li pravo na proizvod BESPLATNO, provjeriti je li pošiljka „na putu“ ili, eventualno, iskoristiti ponudu drugog proizvoda.
Privremena obustava pošiljiljaka.
Ako odlazite na godišnji odmor ili na dulje vrijeme u inozemstvo, rado ćemo pošiljke prilagoditi vašim zahtjevima. Ako su Vam nužne zalihe, nudimo jako privlačne popuste na količinu. Ove jednokratne pošiljke šaljemo preporučeno i pouzećem. Savjetujte se sa svojim operaterom na broj telefona 042 408 608 (pon-pet 8:00- 17:00).
Poštarina je navedena u ovome izračunu za narudžbu iz kataloga, je li to točno?
Ukupna cijena pošiljke uvijek odgovara cijeni proizvoda koje ste kupili na webu, također ta cijena je navedena u e-mail potvrdi Vaše narudžbe.
Gdje se nalazi moj korisnički broj?
Svoj korisnički broj možete pronaći u svakom pismu pristiglom s pošiljkom u lijevom gornjem kutu. Vaš broj kupca se nalazi u pozivu na broj odobrenja (prvih 7 brojeva).
Vaš telefonski broj ne radi?
Služba za korisnike radi svakim radnim danom od 8:00 do 17:00 sati i broj telefona je 042 408 608. Ako ste nas pokušali povratno nazvati na broj s kojeg smo mi Vas kontaktirali moguće je da zbog usluga telefonskih operatera niste bili u mogućnosti stupiti u kontakt s našom službom za korisnike.
Nažalost mi ne možemo utjecati na to. Spremite telefonski broj službe za korisnike 042 408 608 na svom telefonu, koja radi u bilo koje vrijeme (van radnog vremena možete dobiti informacije o radnom vremenu).Plaćanje
Kako mogu platiti?
Najjednostavniji način je plaćanje putem priložene uplatnice. Svaka uplata ima jedinstveni poziv na broj, zbog toga ne preporučamo zbrajanje uplata i slanje više uplatnica u jednom obračunu. Ako želite uštedjeti na naknadama Hrvatske pošte, preporučamo izvršenje uplata putem Vašeg računa u banci. U ovom slučaju je potrebno poslati svaku uplatu posebno i navesti pravilni poziv na broj.
Kako mogu uštediti?
Može se lako uštedjeti! Ako Vam se pošiljka proizvoda poveća dvostruko ili trostruko, dobit ćete specijalni popust na količinu. Popusti se razlikuju za pojedine vrste dodataka hrani. Preporučamo da se obratite našem centru za kupce. Saznat ćete nešto više o novostima, akcijama i popustima na količinu. Posavjetujte se sa svojim operaterom na broj telefona 042 408 608 (pon-pet 8:00- 17:00). Ako želite povećati količinu redovite pošiljke, molimo Vas da kontaktirate službu za korisnike na broj telefona 042 408 608 (pon-pet od 8:00 do 17:00).
Moje uplate nisu proknjižene u Vašoj evidenciji.
Može se dogoditi da se Vaše uplate ne podudaraju s našim pošiljkama u kojima Vam šaljemo napomenu zbog neplaćanja. U ovom slučaju je sve u redu, nemojte se uznemiravati. Ako se proizvod platili prije više od tjedan dana (od datuma stvaranja uvjeta), molimo da se obratite operateru na broj telefona 042 408 608 (pon-pet 8:00- 17:00). Sve ćemo riješiti na Vaše zadovoljstvo.
Gdje mogu dobiti pregled svojih naloga, isporuke i plaćanja?
Dovoljno je prijavit se na "Moja stranica" na www.helvetiadoo.hr. Kako bi dobili pregled samo trebate svoj korisnički broj i poštanski broj. Ovdje možete pregledati trenutne pojedinosti o svim svojim narudžbama i informacije o pojedinim pošiljkama i dospjelim uplatama.
Kako vas mogu kontaktirati?
Ako imate bilo kakvih pitanja, molimo nazovite nas na broj telefona 042 408 608 (pon-pet od 8:00 do 17:00). Također, možete nas kontaktirati putem pismeno na adresu:
Helvetia Apotheke
PP 230
42000 VaraždinMoja pošiljka je oštećena.
Ispričavamo se ako vaša pošiljka oštećena. Mi ćemo je besplatno zamijeniti. Molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 042 408 608 (pon-pet od 8:00 do 17:00).
Kako mogu vratiti pošiljku?
Svaka pošiljka je poslana s mogućnošću povrata u roku do 14 dana. Ako pošiljku odlučite vratiti, ne morate je platiti. Molimo da sve pošiljke vraćate u pravilno frankiranoj kuverti na našu adresu:
Helvetia Apotheke
PP 230
42000 Varaždin